assalamu'alaikum.. ^^

bismillahirrahmanirrahim..

fuang.. fuang.. fuuuuaaannnggg ~~~~
rasanya kalau blog ni dinisbahkan seperti belukar, 
gamaknya mesti dah macam rupa hutan hujan tropika pa, heh

ya, malas.. asbab utama yang buat aku menganaktirikan dia :'3

alhamdulilllah, last year da sempat lalui hari jubah biru dengan kengkawan.. 
tapi jauh di sudut hati haluih ni, sedih :'(
xdan nak bergambaq dengan semua ahli keluarga, rombongan sampai tiga buah kereta, muahaha

keduanya, gelpreng pun tak dan nak mai tanya khabaq.. quite busy with her own stuff, maybe..
bila sampai Kedah aku cerita dekat Enc Suami, aku tak dan jumpa gelpreng hari tu..
ingat cerita saja ka? ayaq mata pun kena main peranan tau, baru la dikatakan drama Melayu, hiahaha :((((



sarat dengan kenangan di sana, bumi USIM.. :') mana taknya, gelak ketawa histeria semua ada kat sana.. hadirnya kawan-kawan yang senantiasa mewarnai hari-hari di sana, rindu semua..

bila dah keluaq dari fasa tu, jadi aku kena lebih matang dalam time management.. 
dah tak boleh nak hidup tunggang langgang macam zaman degree dulu, heh..
lagi-lagi sem yang melibatkan penulisan thesis, sibuk tahap dewa..

makan boleh kira berapa kali sehari, tu pun nasib kawan ajak.. kalau dak, tercongok ja depan lappy.. baju selalunya aku basuh sehari sekali, mai dengan sibuk ni, haa ! hang duduk situ dulu, Puan Emak lagi sibuk sama buku *kununkunun

tapi Allah tu Adil, Dia bagi tu sesuai dengan kemampuan kita..
ni yang buat aku rasa sayang sangat dekat Dia, buat orang lain mungkin pada qadar yang lain.. Allah dah ukur semua tu, look.. how sweet He is ! *got teary T.T

lani, cerita aku.. aku masih setia dengan kerja-kerja penyelenggaraan di Empangan Lemak Tepu, haha.. baru ni da dapat job dah, guru Sains di salah sebuah Sekolah Menengah Agama Rakyat.. tak tau apa yang merasuk aku, esok ada meeting dengan para asatizah, hari ni aku suruh suami aku call untuk batalkan tawaran tu.. haaiii, Mardhiah.. Mardhiah ~

aku rasa buat masa ni nak tumpu dulu pada keluarga, bila da terbuka hati n tawaran untuk kerja nanti, inshaAllah akan dipertimbangkan :') doakan aku ya !

dan..

aku punya satu impian..

nak sambung master, mungkin dalam Islamic Studies/Journalism/Linguistic

tapi..................

aku nak minta tolong sapa ya..

untuk.. untuk..

tolong pujuk suami aku, ngee~ :D


dia yang selalu ada buatku, sayang Abang :')

0 comments:

Post a Comment

jom berkebun idea di sini.. :)