assalamu'alaikum.. ^^

bismillahirrahmanirrahim..

don't compare your life to others, you have no idea what their journey is all about



dalam satu program.. bersama adik-adik sekolah rendah..
Tahun 6.. 12 tahun..

fasi: oke.. akak mintak adik-adik semua lukis gambar mak ayah.. boleh ke tidak?

adik-adik: boleehh.. *gamat dewan*..

bermacam-macam rupa yang dapat ku lihat..

ala-ala Nora Danish.. ala-ala Irfan Makki pun ada.. 
lagi mantop, yang berserban seperti Tuan Guru Nik Aziz pun ada jugak.. 

sedang aku berjalan melihat telatah n gelagat adik-adik program..

bebola mataku terarah kepada seorang peserta.. lelaki..

asyik benar dia melukis..

aku merapatinya.. 

'' adik.. boleh akak tengok lukisan mak ayah adik? '' 

'' ini akak..''



sebak.. TT_TT

'' maaf, akak.. saya xpernah tengok macam mana rupa mak ayah saya.. ini saja yang saya tawu..''

p/s: refleksi diri.. ku hadiahkan mak n abah doa qudus dalam setiap waktu.. kasih mak abah xda syarat.. 

0 comments:

Post a Comment

jom berkebun idea di sini.. :)