assalamu'alaikum.. ^^

bismillahirrahmanirrahim..

lagu ni sikit sebanyak da berjaya mendidik iman ana... alhamdulillah.. inilah yang dikatakan dakwah tu unik, melalui bait lagu pun sudah mampu bagi kesan pada hati pendengaq.. 

bagi yang menghayati jelaa...

let's take several minutes to appreciate this song.. ^^


berjanji ku
di suatu ketika
bahwa aku takkan menduakan-Mu
dan aku takkan biar sesiapa
cuba memalingku dari jalan bahagia
ooo..

ternyatalah perjalanan ini
tidak semudah yang ku tafsirkan
jalannya berliku
turunnya berliku
jika tersilap langkah
menyesal sesal selamanya

kasih andai cinta yang ku semai
rapuh menanti ditewas dugaan
maafkan aku
kiranya tak tertanggung
segala harapan yang diberikan
maafkan aku
yang tiada berdaya
kerna bukan niat ku untuk melakukannya

kasih andai cinta yang ku semai
rapuh menanti ditewas dugaan
maafkan aku
kiranya tak tertanggung
segala harapan yang diberikan
mungkinkah ada pengampunan dari-Mu
kembalikan fitrah kehambaan ku
hinanya aku
merayu kepada-Mu
setelah kering dosa yang ku lakukan
maafkan aku
yang tiada berdaya
kerna bukan niat ku melakukannya


sangat tersentuh.. tiada sesiapa yang mampu menandingi kedudukan-Mu di hati ku..
kerana aku sudah hanyut dalam pelayaran cinta-Mu..
ya Rahman.. andainya aku mampu membawa hati-hati lain turut merasai kehangatan Cinta-Mu..
pasti.. pasti mereka xkan berpaling dari-Mu..


credit to Abd Halim bin Ahmad.. kerana mampu menyentuh hati seorang hamba yang tercari-cari Cinta Hakiki.. cuma melalui bait lagu.. Allahu yubarik fik.. ameen !

sapa nak bahagia? jom bercinta dengan Allah.. Allah sentiasa menunggu kita, once again.. go get it ! chaiyok.. ^_^v

4 comments:

shafinaz subri said...

assalamualaikum...hehe...selepas berhempas pulas akhirnyaa brjaya jgk follow..alhamdulillah...ska lirik lgu kt ats nie....mmberi inspirasi untuk sntiasa merebut cinta Illahi...:D

Cik Ayu Mardhiah said...

wa'alaikumussalam.. alhamdulillah.. berjaya jugak ya melabuh cinta di medan ni.. hehehe
betoi3.. :)

shafinaz subri said...

alhmadulillah..selepas penat berenang di lautan dugaan,.akhirnya dpt jgk berlabuh kat medan ilmu sahabat aku nie..hehe...:D

Cik Ayu Mardhiah said...

huhu.. ;)

Post a Comment

jom berkebun idea di sini.. :)